Voorbereidingen Zuid-Afrika! - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anouk Jansen - WaarBenJij.nu Voorbereidingen Zuid-Afrika! - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anouk Jansen - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen Zuid-Afrika!

Door: Anouk Jansen

Blijf op de hoogte en volg Anouk

03 September 2014 | Nederland, Huissen

Hoi!

Mijn naam is Anouk Jansen en welkom op mijn eerste reisblog! Hierop zal ik bijhouden hoe mijn reis in Zuid-Afrika verloopt. Samen met een groep leerlingen en leraren van OBC de Heister in Bemmel (de school waar ik op zit) gaan we deze reis in februari 2015 maken.

Zelf ben ik 14 jaar oud en ga aankomend jaar naar de 4e klas van VWO tweetalig. Ik heb meerdere hobby's, waaronder tennissen, afspreken met vriendinnen, lezen en films kijken.

De voorbereidingen voor de reis zijn al helemaal begonnen. De eerste bijeenkomst is geweest en de eerste fundraisingsplannen zijn ook al gemaakt. Het is belangrijk om op tijd hiermee te beginnen, wat me brengt op mijn motivatie. Zuid-Afrika lijkt me een heel bijzonder land waar we veel van op kunnen, en moeten steken. Het lijkt me geweldig om écht iets te kunnen doen voor de mensen daar, en tegelijkertijd te bekijken hoe het er daar nou aan toe gaat.

Ik heb dan ook al ontzettend veel zin in de reis, en kan niet wachten!
In ieder geval heel erg bedankt voor het lezen en tot de volgende keer!

Liefs,
Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Aug. 2014
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 2091

Voorgaande reizen:

13 Februari 2015 - 27 Februari 2015

Zuid-Afrika

Landen bezocht: