Zuid-Afrika fundraising II - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anouk Jansen - WaarBenJij.nu Zuid-Afrika fundraising II - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Anouk Jansen - WaarBenJij.nu

Zuid-Afrika fundraising II

Door: Anouk Jansen

Blijf op de hoogte en volg Anouk

14 September 2014 | Nederland, Huissen

Hoihoi! Welkom terug op mijn blog!

Ik ben net samen met mijn vader teruggegaan naar de Albert Heijn om te kijken wat de opbrengst was van de automaatbonnetjes. Op de heen weg hadden we het er nog over: "Hoeveel zou het zijn geworden?" we gingen uit van zo'n 30 euro, aangezien ons doel natuurlijk wat minder bekend is dan bijvoorbeeld serious request, maar we werden blij verrast.

Zeg maar gerust HEEL BLIJ, want de opbrengst was maar liefst 90,45 euro! Dat had niemand zien aankomen! In het begin kroop het bedrag slechts langzaam omhoog, doordat het natuurlijk met name bedragen zijn van 40 cent, maar met het aantal bonnetjes (en zelfs eentje met een gift van 15,40!) kwamen we alsnog op zo'n enorm bedrag!

Nu dit erop zit gaan de andere fundraisingsplannen natuurlijk verder. We zitten te denken aan een sponsorloop, een kerstmarkt en misschien nog een bonnetjesactie in een andere stad.

Aan de mensen die gedoneerd hebben: Heel erg bedankt!

en jullie natuurlijk weer heel erg bedankt voor het lezen!

Liefs,

Anouk